آموزش انواع کوپ مصری

آموزش انواع کوپهای مصری :

مصری
تقسیم بندی چهارتایی و از قسمت پشت شروع به کار می کنیم . اندازه الگو در قسمت پشت باید یک عرض شانه (کوپ ) با زاویه صفر بوده وبقیه موهای دو قسمت پشت سر لایه لایه به اندازه الگو با زاویه صفر بصورت صاف و اتو کشیده کوپ می کنیم پس از اتمام قسمت پشت در ناحیه کنار سر هم لایه لایه جدا کرده با توجه به الگوی پشت سر صاف و اتو کشیده با زاویه صفر کوتاه می کنیم . مدل مصری کوپ بسیار آسان و مهمی است زیرا تیغی بودن حالت مو در صورتی که توجه به استاندارد الگو نشود بسیار نا هماهنگ خواهد بود.

مصری فانتزی
تقسیم بندی چهارتایی دقیقا مثل مدل قبلی با این تفاوت که در قست پشت به خاطر اینکه مو از رو پر حجم تر بایستد باید پایه بزنیم . (پایه : ۲/۱ گوش را جدا کرده ایتدا با زاویه صفر کوتاه کرد سپس با زاویه ۹۰ درجه خرد می کنیم . در انتهای چک افقی و دور چینی آن را فیکس می کنیم ولایه لایه جدا کرده به بلندی قد مو ، مو را با زاویه صفر کوتاه می کنیم . در قسمتهای جلو هم می توانیم با توجه به الگوی پشت موها را با زاویه صفر کوپ کنیم .

مصری باب
در این مدل مصری می توانیم با تقسیم بندی چهارتایی شروع کرده در قسمت پشت موها را با زاویه صفر به بلندی یک عرض شانه کوپ از رستنگاه کوتاه کرد. و قسمتهای جلوی سر را به جای آنکه در جای خود کوتاه کنیم به سمت پشت سر شانه زده و به بلندی قد پشت با زاویه صفر کوتاه کنیم موها چون به عقب شانه شده اند به سمت جلو شیب داشته و جلو از پشت بلند تر خواهد بود .

 

Share

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *